Thursday, September 15, 2016

The winner


























Wat een overweldigende hoeveelheid reacties op de giveaway van het tijdschrift Aan de Haak. Ik moest hier en op facebook echt mijn best doen om alle reacties bij te houden en allemaal te liken. Volgens mij is me dat uiteindelijk gelukt. :-) De winnaar is inmiddels bekend. Dat is

Sindie van der Sanden

Sindie, van harte gefeliciteerd! Stuur je me een berichtje met je adres? Dan komt het tijdschrift zo snel mogelijk naar je toe.
Hierboven zie je trouwens het nieuwe katoen van Paintbox wat ik gisteren ontving. Een erg mooi garen van 100% katoen, en dit zijn slechts vijf van de beschikbare 56 kleuren. Het is exclusief te bestellen hier op de website van LoveCrafts. Klik hier om daar naartoe te gaan. De verzendkosten (klik hier) zijn 7,50 euro. Bestel je voor meer dan 50 euro, dan betaal je helemaal geen verzendkosten. Kortom: bestellen in het buitenland hoeft helemaal niet duur te zijn. En het wordt ook nog eens snel en leuk verpakt bezorgd.
Ik ga even nadenken wat ik van dit katoen ga maken. De laatste tijd ben ik weer helemaal vol van granny squares, dus het zou goed kunnen dat het zoiets gaat worden.

The respons to the Aan de Haak magazine was so amazing! I really had to work hard to keep up with reading and liking all the comments here and on Facebook, but I think I managed. :-) The winner is:

Sindie van der Sanden

Sindie, congratulations! Please send me a message with your address and I'll send the magazine over as soon as possible.
On the picture above you see the new cotton by Paintbox that I received yesterday. A very lovely 100% cotton, and these are just five of the available 56 colors. You can order this exclusively on the LoveCrafts website. Click here to go there. 
If you click here you can see the delivery costs, this might be interesting to read because they ship really fast and the packaging is really cute.
I'm not sure what I'll make of this cotton yet, but lately I'm completely into granny squares again, so it will probably be something like that. 

2 comments:

  1. Ach ja, als we wat kunnen winnen ;-)
    Gefeliciteerd voor Sindie! En jij bedankt voor 't organiseren!
    Ik ga 'm even bekijken in de winkel, dat blad!
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  2. These threads are very pretty! Love the colours ♥

    summerdaisycottage.blogspot.com

    ReplyDelete