Sunday, September 18, 2016

De Haakkalender - Giveaway
































Deze superleuke haakkalender is al een tijdje te krijgen in de shop van Breiclub. Ik heb er al een tijdje een liggen om weg te geven, en wat is het leuker om de week te beginnen met een kans op deze leuke kalender? Het fijne is dat aan deze kalender geen jaartal gekoppeld is, dus de agenda gaat jaren mee. En staat ook nog een boordevol leuke patronen. Kortom, met deze kalender kun je voorlopig weer vooruit als het om leuke patroontjes gaat. Wil je deze kalender winnen? Laat dan hieronder een reactie achter. Meedoen mag natuurlijk ook via Facebook. De winnaar maak ik woensdag bekend. Succes!

This supercute crochet calender is available in the webshop of Breiclub. I've had one to give away for some time, and what's better then to start the week with a chance to win this lovely calender? The good thing about this calender is that there it is not linked to a certain year, so you can use it for many years to come. It's filled with many patterns. So if you win this calender, you can crochet for a long time. Do you want to win this calender? Leave a comment below or join the competition through Facebook. I will pick a winner on Wednesday. Good luck!

69 comments:

  1. Gave actie! Vorig jaar al leuke reacties over gehoord. Dus nu loot I graag mee. Op Facebook al meer malen openbaar gedeeld.

    Bedankt voor de kans
    Liefs
    Diana

    ReplyDelete
  2. Oehhhhh dat is een gave actie , zou leuk zijn om via de kalender een haakjaar te beleven ��

    ReplyDelete
  3. Ja leuk! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  4. Wat een leukerdje. Die wil ik graag winnen !Zag er al een paar leuke patroontjes van.

    ReplyDelete
  5. oooh die is leuk! Ik wil graag meeloten. Bedankt voor deze actie!

    ReplyDelete
  6. Ik zou graag mee doen met de loting! Altijd op zoek naar leuke nieuwe patroontjes en na de cal helemaal klaar voor nieuwe uitdagingen!

    ReplyDelete
  7. Hallo Annemarie, wil allereerst zeggen dat ik heel blij word van haken.
    Totdat ik 4 jaar geleden ziek werd kon ik helemaal niets.
    Mijn lieve collega's hebben mij besmet met hun haakvirus.
    Ik zou het super tof vinden om de haakkalender te winnen.
    Gr Heleen Wessels

    ReplyDelete
  8. Lijkt me heel leuk om deze kalender te winnen.

    ReplyDelete
  9. Dat ziet er gezellig uit. Ik loot dan ook graag mee. Sinds ik het haken heb ontdekt ben ik een soort van haakjunk geworden.

    ReplyDelete
  10. Ik ben dol op kalenders, agenda's en haken dus .......loot ik graag mee.
    🖒❤

    ReplyDelete
  11. A calender with crochet patterns! So good idea! nice :D

    ReplyDelete
  12. Door tijdsgebrek in het eerste jaar na de verhuis is het haken wat op de achtergrond verdwenen. Nu de dagen korter worden en we wat kunnen ademen kan ik de haakwerkjes weer bovenhalen en inspiratie is daarbij zeer welkom. Leuke give away!

    ReplyDelete
  13. This is so creative and cute ♥

    summerdaisycottage.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ik heb onlangs het haken herontdekt en zou heel blij zijn met de kalender.

    ReplyDelete
  15. Good luck to all!
    I'd love to see a calendar like this in English so I can understand the patterns. Perpetual calendars are my favourite and if they included yarn goodies to crochet that must be simply awesome! :-)

    ReplyDelete
  16. Yes please:) beauty and function are some of my favorite features of crocheting! Even better in a calendar.

    ReplyDelete
  17. Nou das leuk! En ik heb nog geen nieuwe kalender. En ik ben wel toe aan nieuwe haak-inspiratie. Ik doe graag mee met deze actie.
    Liefs Leny en Nora

    ReplyDelete
  18. ooh would love a chance to win! crochet all year long!

    ReplyDelete
  19. ik waag graag een kansje voor deze leuke kalender

    ReplyDelete
  20. Zo'n haakkalender is mijn inziens altijd wel welkom :) ik loot dus graag mee.

    ReplyDelete
  21. Ja ! die staat op de verlanglijst :-)

    ReplyDelete
  22. Goedemorgen...wie wil dat nu niet winnen 😀 alleen maak je ook wel kans als je geen facebook hebt? Dat heb ik dus niet.....iedereen succes gewenst.

    ReplyDelete
  23. Goedemorgen...wie wil dat nu niet winnen 😀 alleen maak je ook wel kans als je geen facebook hebt? Dat heb ik dus niet.....iedereen succes gewenst.

    ReplyDelete
  24. Goedemorgen, wat een gave actie. Ben gek op kalenders en agenda's. Wil deze graag winnen, succes iedereen!!

    ReplyDelete
  25. Toi toi toi, ik doe mee met deze gave winactie!

    ReplyDelete
  26. Oh zo leuk! Die zou ik graag winnen!

    ReplyDelete
  27. Wat een leuke give away! Heel graag maak ik kans op deze leuke haakkalender

    ReplyDelete
  28. Wat een leuke kalender. Graag doe ik mee met deze winactie.

    ReplyDelete
  29. Heel leuk, vooral doordat de kalender dus echt tijdloos is, wat haken ook blijkt te zijn ;-)
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  30. Heel graag doe ik mee.Fijn dat je de kalender altijd weer kunt gebruiken.
    Groetjes en een fijne dag
    Marga

    ReplyDelete
  31. Een ideaal geschenkje voor mijn moeder! Ik zou haar er heel blij mee kunnen maken nu de frissere herfstdagen voor ons liggen.

    ReplyDelete
  32. Wat een mooi geschenk hoop dat ik kan winnen je kan hem ophangen dan kun je gelijk zien. Wat er op staat vanwege mijn herseninfarct

    ReplyDelete
  33. Dat zou leuk zijn, een haakkalender aan de muur.. nu al zin om van te genieten en te gebruiken!

    ReplyDelete
  34. leuk een haak kallender! waag een kansje.
    groetjes marian b

    ReplyDelete
  35. Het lijkt me heel leuk, een haakkalender, heb de kalender bij de boekhandel ook al eens zien liggen.

    ReplyDelete
  36. Op hoop van zegen probeer ik het maar eens. Ben heel benieuwd. Succes.

    ReplyDelete
  37. Oh! Jaaaaa Die zou ik graag wel willen winnen!

    ReplyDelete
  38. Wie niet waagt, wie niet wint. Ik waag het erop.
    Groetjes Madhurya

    ReplyDelete
  39. Wie niet waagt, wie niet wint. Ik waag het erop.
    Groetjes Madhurya

    ReplyDelete
  40. Wat een leuke kalender!! Ik wil wel een kansje wagen!!
    Groetjes Renate

    ReplyDelete
  41. Dat is nog eens iets anders om de muur op te fleuren. Graag waag ik mijn kans..

    ReplyDelete
  42. wat een leuke give away. ik zou graag meedoen.

    ReplyDelete
  43. Wat een geweldige leuke actie! Ik doe graag mee.
    En wat handig zonder jaartal.
    Groetjes Leandra

    ReplyDelete
  44. Wat een leuk idee... een kalender vol met haakinspiratie. Heerlijk lijkt me dat op mijn hobby plekje.... Dus ik maak graag een kansje op deze kalender. Fijn dat je dit organiseert.

    ReplyDelete
  45. Hey dat is een super leuke give alway ik doe mee en geef hem dan aan me ma wat zal ze er blij mee zijn ��

    ReplyDelete
  46. Hey dat is een super leuke give alway ik doe mee en geef hem dan aan me ma wat zal ze er blij mee zijn ��

    ReplyDelete
  47. Wat leuk! Ik wist niet eens dat er een haakkalender bestaat! Natuurlijk zou ik hem ook graag winnen, hij ziet er erg kleurrijk en vrolijk uit. Spannend!

    ReplyDelete
  48. Ik doe graag mee, want kun je ooit te veel leuke patronen hebben?

    ReplyDelete
  49. Wat een leuke haakkalender! Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  50. Ik loot graag mee. Denk niet dat ik veel kans maak als ik zo alle reacties zie.
    Maar niet geschoten is altijd mis.

    ReplyDelete
  51. Hoi Annemarie,
    Ook ik maak graag kans op deze leuke haakkalender. Wat 'n leuk idee zeg; ik dacht dat alles al wel een keer verzonnen was haha! groeten van Astrid

    ReplyDelete
  52. Wat een mooie agenda, natuurlijk doe ik mee!

    ReplyDelete
  53. Wat een leuke giveaway! Ik kan wel een oppepper gebruiken deze week :-)

    ReplyDelete
  54. Mooi! En zeker handig dat hij niet jaar gebonden is! Graag waag ik een kansje!

    ReplyDelete
  55. Dat lijkt mij een leuke kalender, met inspiratie en bovendien: in zekere zin tijdloos. Zo gaat het ook met haken: je vergeet de tijd, je bent even 'tijdloos'.

    ReplyDelete
  56. Lijkt me een leuke kalender, ik ken hem nog niet. Zal is moeten zoeken waar hij in België te verkrijgen is. Tenzij ik hem zou kunnen winnen 😄

    ReplyDelete
  57. Leuk! Leuk! Leuk! Ik doe graag mee.
    En extra handig dat hij 'tijdloos' is.
    Groetjes, Diana

    ReplyDelete
  58. O wat super leuk!!! Ik doe graag mee. Want de kalender lijkt me heel erg handig om te hebben. Ik ga duimen. Groetjes

    ReplyDelete
  59. Ziet er mij een leuke agenda uit... Graag wil ik meeloten... Wie weet ????

    ReplyDelete
  60. Ohh leuk!! Als beginnende haakster zou ik hier wel erg gelukkig van worden ;-)
    Ik loot graag mee!

    ReplyDelete
  61. Super leuk. Ik waag graag een kansje. :-)

    ReplyDelete
  62. O wat een leuke kalender ik doe zeker mee met deze give away. Ben erg benieuwd wat voor projecten erop staan. Het plaatje hierboven is al erg veel belovend

    ReplyDelete
  63. Ja! Lijkt me een superleuke kalender. Ik ben nog niet zo lang aan het haken dus een beetje hulp om me op weg te helpen kan ik wel gebruiken.

    ReplyDelete
  64. Ja! Lijkt me een superleuke kalender. Ik ben nog niet zo lang aan het haken dus een beetje hulp om me op weg te helpen kan ik wel gebruiken.

    ReplyDelete
  65. Wat een leuke kalender! Ik loot graag mee! Dagelijkse haakinspiratie is niet verkeerd :-)

    ReplyDelete