Tuesday, September 15, 2015

The winners!


















Wat een enorme hoeveelheid reacties kwamen er op de giveaway van de kaartjes voor de KreaDoe. Nu kan ik er een lang verhaal van maken hoe blij ik werd van het lezen van al die leuke en lieve reacties, maar ik hou het gewoon kort. De winnaars die dit jaar gratis naar de KreaDoe mogen zijn:

mevrouw Haakgaren
Esther van de Haar
Corine Slingerland
Hilde Haakt
Elfi

Alvast heel veel plezier dames! Sturen jullie me een mail? Dan zorg ik dat jullie je vrijkaart krijgen. Voor iedereen die deze giveaway niet gewonnen heeft: niet getreurd! Er komen een paar hele leuke giveaways aan, dus hou mijn blog vooral in de gaten.

Oh boy, there were so many of you entering the giveaway for the free KreaDoe Crafty Fair tickets! Although I'd love to tell you how I enjoyed reading all these sweet and lovely comments, I'll just keep it short today and tell you who won. The winners are:

mevrouw Haakgaren
Esther van de Haar
Corine Slingerland
Hilde Haakt
Elfi

I wish you all lots of fun! Please send me an email so I can send you your free ticket. For everyone that didn't win this time: don't be too disappointed! There are a few very cool giveaways coming up, so check my blog soon.

11 comments:

  1. Proficiat aan de winnaars!
    We wagen een volgende ronde gewoon weer een kans!

    ReplyDelete
  2. Wat leuk dat ik heb gewonnen! Ik denk dat ik m'n dochter meeneem. Gezellig samen op stap! De mail komt er aan.

    ReplyDelete
  3. Oh geweldig! Je maakt me er erg gelukkig mee!

    ReplyDelete
  4. Jippie, ik ben erg blij met mijn kaart!
    Dank je wel voor deze leuke actie!

    Groet, Corine

    ReplyDelete
  5. Oh dat heb ik helemaal gemist.. Tja dat heb je he als je het druk hebt met verjaarsvisite..Volgende keer beter en winnaars veel plezier op de beurs..

    Lieve groet,dinah

    ReplyDelete
  6. jammer voor mij maar leuk voor de winnaars! gefeliciteerd!

    ReplyDelete
  7. Winnaars, gefeliciteerd en veel plezier op de KreaDoe. Annemarie, bedankt voor het bieden van een kans en weggeven van deze vrijkaartjes.

    Fijne dag, Margaret

    ReplyDelete
  8. Gefeliciteerd winnaars! Leuk. Veel plezier! Vorig jaar (BLIJ!!!) won ik de kaartjes bij Annemarie en toog met mijn lieve crea buurvrouw naar Utrecht. En guess what?! Dit jaar sta ik er zelf! Op zondag in de stand bij Forte.
    Zo kan het lopen....

    ReplyDelete
  9. Leuke actie! Zie 'm nu pas voorbij komen! Ik ga sowieso naar de beurs, altijd leuk de KreaDoe!

    ReplyDelete