Monday, July 23, 2012

Winner of the Giveaway!


















En dan nu eindelijk het antwoord op de vraag: wie wint het superleuke pakket van Marutska? Ik heb even goed gekeken en nadat ik de dubbele reacties had weggelaten bleven er 120 reacties over. Ik heb de random generator z'n werk laten doen (want ik gun jullie allemaal zo'n leuk pakket!) en daar kwam uit... nummer 4! En dat is...

JENNEKE!

Gefeliciteerd! Mail je me je adres? Dan komt het zo gauw mogelijk jouw kant op.
Heb je dit keer niet gewonnen? Wees niet getreurd want er komt binnenkort weer een andere superleuke Giveaway aan!

And now finally the answer to the question: who's going to win that supercute package Marutska made? I've been checking everything and after deleting the double replies there were 120 comments left. So I let the random generator do the work (because I'd love to give it to you all!) and it said... number 4! And that is...


JENNEKE!


Congratulations! Please send me an email with your address and the package will come to you as soon as possible. 
Didn't win this time? Don't be sad because there'll be another really nice Giveaway soon!



9 comments:

  1. Gefeliciteerd Jenneke! Ik hoop dat je er blij mee bent!

    En Annemarie bedankt voor je leuke giveaway op je blog!

    Wie weet nog eens in de toekomst.....

    En alle andere dames die hebben gereageerd, heel erg bedankt voor jullie reacties en complimenten!

    Groeten,
    Maria
    "Marutska"

    ReplyDelete
  2. gefeliciteerd aan de winnares!

    ReplyDelete
  3. Hoi Maria, jij nogmaals ontzettend bedankt dat je hier aan mee wilde doen! Heel veel succes met je webshop en alle andere superleuke dingen die je doet en maakt.
    Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete
  4. Van harte Jenneke! :)

    ReplyDelete
  5. gefeliciteerd hoor en veel plezier met je prijse:D:D:D:

    ReplyDelete
  6. woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee........ ik zie JENNEKE te staan...ik denk zou er 1 jenneke zijn....ikke naar de give away...JA IK BEN HET, nou ik ben echt HEEL erg blij....zo waanzinnig gaaf pakket!!, Martauska en Annemarie dank jullie wel, ik zal zo mijn gegevens even mailen. en thnxxxxx for the felies......lieve groet van een hele blije en toevallig morgen jarige Jenneke......mooi verjaardagskado ;_)

    ReplyDelete
  7. Jenneke gefeliciteerd!Altijd leuk dits soort dingen al doe ik zelden tot nooit mee,ha,ha,maar inderdaad niet geschoten is altijd mis!!!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    ReplyDelete
  8. ik heb het kado binnen zoooo gaaf dank je wel
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/07/gewonnen-give-away-binnen-gekregen.html

    ReplyDelete