Thursday, February 23, 2012

The bag of Simone






















Vorige week gaf ik een workshop waarin de deelnemers een tas leerden haken. Een van de deelnemers was mijn collega Simone, die de week ervoor al over niets anders kon praten dan de naderende workshop. :-)Zaterdagochtend was het zover, en binnen no-time had ze haken onder knie. Uiteindelijk haakte ze deze tas en ze is er - terecht - heel trots op. De tas is gemaakt met Hoooked Zpagetti.

Last week I gave a workshop where the participants learnt how to crochet a bag. One of the participants was my colleague Simone, who could only talk about the upcoming workshop the week before. :-) On Saturday morning it was time to get started, and within no-time she learnt how to crochet. She managed to make this bag and she's - quiet rightly - very proud of it. She made the bag with Hoooked Zpagetti.

9 comments:

  1. Ik geef haar groot gelijk, want hij is hartstikke hip en heel knap gemaakt, zeker als je nog nooit gehaakt hebt!

    ReplyDelete
  2. Knap hoor voor een eerste werkstuk.

    ReplyDelete
  3. Wat leuk zeg!
    Volgens mij ben je met dat grove werk zo klaar.
    Ik moet eigenlijk nodig weer eens een nieuwe tas....
    Misschien ga ik ook wel zo'n leukerdje maken!

    ReplyDelete
  4. Hij is erg mooi geworden inderdaad! Fijne kleur ook, lentegevoel :))

    ReplyDelete