Sunday, February 13, 2011

Wooops!




























Helaas is er vandaag iets mis gegaan in het Link Your Stuff-bericht, waardoor alle al toegevoegde foto's niet meer zichtbaar waren. Ik heb het hele bericht daarom verwijderd, dus als je je afvraagt waar het gebleven is... Vandaag ben ik bezig geweest met een nieuwe garland. Ineens bedacht ik me dat een witte binnenkant voor de Ornament Garland ook best leuk kon zijn. En dat ziet er dus zo uit als de foto hieronder. Hieronder zie je de gewone versie.
Ik wens iedereen een hele fijne week toe! Ik ga nadenken over wat ik met Link Your Stuff ga doen komende week. Misschien ga ik toch de text-link versie proberen, of misschien bedenk ik wel iets totaal anders. Je zult het zien!

Unfortunately today something went wrong with the Link Your Stuff-post, as a result of which all pictures that were added became invisible. Therefore I've removed the entire post, so if you are wondering where it is... Today I've been working on a new garland. All of a sudden I thought that a white centre for the Ornament Garland could be pretty nice. And on the picture below you can see how that looks. Down here you can see the normal version.
I wish everyone a really nice week! I'll think about what to do with Link Your Stuff next week. Maybe I'll try the text-link version, or maybe I think of something totally new. You'll see!

7 comments:

  1. Jammer, altijd een leuke inspiratiebron. Weekend lekker hoppen

    ReplyDelete
  2. met wit is het eigenlijk nog mooier vind ik !

    ReplyDelete
  3. Die Blumen sind toll...
    LG, *Manja*

    ReplyDelete
  4. Hi Annemarie, de site van Linkytools ligt er al de hele dag uit na een update vannacht, geen van de lijsten doen het momenteel, hopelijk later weer normaal

    ReplyDelete
  5. They both look lovely, Annemarie! Happy Valentine's Day!

    ReplyDelete
  6. Jammer vond het altijd erg leuk om even te kijken.

    Je bloemen zijn schattig.

    Groetjes Brigitte

    ReplyDelete
  7. hi annemarie, Linkytools is wwer online en je lijst is nog actief en gevuld met 86 foto's dus je zou hem weer kunnen plaatsen als je wilt. Laat je me nog weten als je nieuwe links wilt?

    ReplyDelete