Monday, February 7, 2011

Lipbalmholders






















Deze labellohouders heb ik een tijdje geleden voor Meta gemaakt. Meta is van deze blog en deze superleuke webshop vol met superblije spulletjes. Vandaag heeft Meta over de labellohouders geblogd, en ze heeft er iets prachtigs van gemaakt! Ga maar eens op haar blog kijken.

I made these lipbalmholders some time ago for Meta. Meta is the owner of this blog and this supercute webshop. Today Meta has blogged about the lipbalmholders, and she really made them look gorgeous! Go check her blog and find out.

3 comments:

  1. Wat een prachtige lipbalsemhouders!
    Ik volg je al een hele tijd en eindelijk heb ik nu mijn eigen blog (ik ben een leek op pc gebied)
    Marjo's Cosy Corner..Welkom !

    ReplyDelete
  2. Hoihoi,
    Wat zijn ze supervrolijk geworden! Gelukkig toch nog een happy end :-)!
    Kus,
    Zus

    ReplyDelete