Friday, February 4, 2011

Link Your Stuff and... Hop!















En hier is weer een Link Your Stuff and... Hop! Link naar je blog, Etsy-shop of Flickr-album. Wil je meedoen met de Blog Hop? Kopieer dan de code naar een nieuw bericht op jouw blog. Regels? Er zijn geen regels maar natuurlijk zou ik het heel leuk vinden als je mijn blog ergens op jouw blog noemt. Fijn weekend allemaal!

Well, another Link Your Stuff and... Hop! Link up your blog, Etsy-shop or Flickr-album. Do you want to join the Blog Hop? Then copy the code to a new post on your blog. Rules? No rules, but ofcourse I'd appreciate it if you'd mention my name somewhere on your blog. Have a great weekend!

3 comments:

  1. Dag Annemarie,
    ik heb jou 'link your stuff' op mijn Saturday Shopping day 'link your stuff' gekoppeld :
    http://zsazsazsujuwelen.blogspot.com/2011/02/saturday-shopping-day.html
    fijn weekend !

    ReplyDelete
  2. Hi! Glade I found your blog -and thanks for 'sharing' blogposts! Have a great dat/ Eva

    ReplyDelete
  3. Hoi Annemarie, helaas werkt de link niet? Ook die van een week of 2 geleden werkt niet (op mijn site) Weet jij daar iets van?

    ReplyDelete