Sunday, September 12, 2010

Trots - Proud



Heb je dat ook wel eens? Dat je iets gemaakt hebt waar je net iets trotser op bent dan op alle andere dingen die je maakte? Dat heb ik met deze deken (-: Misschien komt het wel omdat ik van deze deken elk vierkantje met heel veel plezier heb gemaakt. Ik zag de deken groeien en hij werd precies zoals ik het had gehoopt. Deze deken is ongeveer 75 x 130 cm. Trots als ik ben (-: heb ik er nog meer foto's van gemaakt. Die kun je vinden in mijn Flickr-album.

Do you ever have that? That you've made something that you're just a little bit prouder of then all the other things you've made? That's what I have with this blanket (-: Perhaps it is because I've made every square of this blanket with so much joy. I saw this throw grow and it became exactly the way I hoped it would be. This throw is approximately 75 x 130 cm. Proud as I am (-: I've made some more pictures of it. You can find them in my Flickr-album.

17 comments:

  1. Of course this is to be proud of!
    I love the colour..
    Congrats!

    ReplyDelete
  2. hij is schitterend geworden.
    ik kan me voorstellen dat je daar heel trots op bent.

    ReplyDelete
  3. ik ken dat gevoel ook sinds mijn laatste dekentje;-) dekentje Anne, daar heb ik ook met zoveel plezier aan gewerkt!

    Nu is hij heel ver bij mij vandaan, maar het meisje waar ik hem voor heb gemaakt is er ongetwijfeld heel erg blij mee!

    Die van jou is ook prachtig, wat kun je toch veel verschillende dingen en patronen maken van granny squares, echt een super patroontje!

    Succes met freubelen...

    ReplyDelete
  4. Logisch dat je trots bent, hij is superleuk!

    ReplyDelete
  5. Komt me ook bekend voor.
    Vooral als het heel goed gelukt is.

    Mooi he dat gevoel!

    ReplyDelete
  6. nou, je bent terecht heel trots - het is een heerlijke plaid geworden!

    ReplyDelete
  7. daar mag je zeker trots op zijn , die ziet er ook heel leuk uit
    groetjes floortje

    ReplyDelete
  8. Hij is zeker mooi!
    Ik denk dat iedere handwerk(st)er dat gevoel wel herkent.

    ReplyDelete
  9. Je mag zeker trots zijn op het prachtig gehaakte dekentje. Het is een schitterend plaatje! Prachtig vind ik de kleurtjes bij elkaar in dat mooie wit.

    Groetjes, Collie

    ReplyDelete
  10. Wauw! Hij ziet er ook erg mooi uit! Daar mag je zeker trots op zijn!!!

    Groetjes San

    ReplyDelete
  11. Wauw Annemarie, impressive! En je productiesnelheid is ook om jaloers op te zijn... alweer een hele deken af! Geniet ervan.

    groet
    Maaike

    ReplyDelete
  12. Wow! Die is prachtig! En wat een mooie foto's in je flickr.. Het huis waar je woont is fantastisch volgens mij!

    Geweldig!

    ReplyDelete
  13. Ja, ik ken het gevoel. En maar blijven kijken naar je deken zeker?
    Ik vind 'm ook prachtig. Weer erg mooi gemaakt!

    ReplyDelete
  14. The blanket is just beautiful - you may be proud of this. There is nothing that gives so much pleasure than seeing your own hand work grow to become something REALLY special.

    Welgedaan - een mooi naweek daar. Groete, Carina x

    ReplyDelete