Thursday, May 6, 2010

Mix & Match





Nu ik gisteren op de vrijmarkt de Ikea-deken die altijd op mijn bank lag geruild heb voor een paar schoenen (-: wordt het tijd voor een nieuwe, zelfgemaakte deken. Zeker nu het zo koud is buiten! Daarom heb ik net even wat nieuwe kleurtjes gehaald. Misschien dat dit de kleurencombinatie gaat worden, maar het kan ook zijn dat ik er nog wat kleurtjes bij ga kiezen. Misschien moet er nog blauw bij. Of groen? Of allebei... Kortom: ik ga nog even nadenken!

Now that I've swapped my Ikea-blanket for a pair of shoes on the flee market yesterday :-) it's time for a new, handmade blanket. Especially now that it's so cold outside! So that's why I bought a few new colours. Perhaps it will be this colour combination, but I might get a few extra colours to go with them. Perhaps I'll add blue. Or green? Or both... Well, I'll probably think about it a bit more!

4 comments:

  1. Oooohh, wat lastig he, die twijfel... zal ik deze of deze....?
    Er is ook zo veel om uit te kiezen.

    Om eerlijk te zijn vind ik dit al een schitterende combinatie van kleuren maar uiteindelijk is het natuurlijk aan jou.

    Succes!

    ReplyDelete
  2. Hoi, leuk dat je op mijn blog een berichtje achter hebt gelaten, wat maak je leuke dingen.
    Groetjes Esther.

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie dikke katoen. Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt?
    Groetjes Maaike

    ReplyDelete
  4. Hoi Maaike, dit is Lana Grossa Uni Star. Dat kun je in Nederland volgens mij niet meer krijgen, maar als alternatief kun je heel goed Drops Paris gebruiken.
    Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete